Rabka-Zdrój widziana oczami turystów

rabka-zdroj-4_800x565

Do Rabki-Zdrój przyjechaliśmy całą rodziną w okresie zimowym, aby dzieci mogły nacieszyć się szaleństwem w śniegu i sezonowymi atrakcjami. Do malowniczej miejscowości dotarliśmy transportem publicznym, jednak będąc już na miejscu postanowiliśmy skorzystać z poleconej nam przez znajomych firmy przewozowej Misiek Taxi.

Okazał się to być strzał w dziesiątkę, uprzejmy kierowca pomógł nam zapakować się z całym sprzętem do bagażnika, a także umilił drogę zabawnymi anegdotkami i informacją turystyczną. Wszystko co nam polecił, zapisałam sobie w notatce na telefonie:

• Otwarte lodowisko w centrum Rabki-Zdrój, oferujące również wypożyczalnię i serwis sprzętu oraz bar z ciepłymi napojami i przekąskami
  • Trasa narciarstwa biegowego na terenie Parku Zdrojowego, która idealna będzie zarówno dla dorosłych, jak i dzieci
  • Stok narciarski U Żura
  • Przejażdżka psim zaprzęgiem, a także programy tematyczne z udziałem psów

Pan taksówkarz z Misiek Taxi zdecydowanie bardzo pomógł nam zaplanować sobie czas pobytu w Rabce-Zdrój. Z pewnością również polecimy tę firmę znajomym, którzy będą chcieli w przyszłości odwiedzić Rabkę.

Jak wszystkim dobrze wiadomo, podróżowanie z małymi dziećmi nie należy do najprostszych zadań. Mieliśmy sporo kłopotu, aby dwójka urwisów wybrała jednomyślnie atrakcję, którą chcieli odwiedzić danego dnia. Ostatecznie zdecydowaliśmy się podróżować pomiędzy destynacjami korzystając z usług Misiek Taxi. To był zdecydowanie dobry wybór,  ponieważ ku wielkiej uciesze zarówno nas, rodziców, jak i dzieciaków, mogliśmy dostać się wszędzie szybko, komfortowo i w przyjaznej atmosferze.

Podczas ostatniego dnia pobytu w Rabce-Zdrój poprosiliśmy kierowcę z Misiek Taxi, który odwoził nas na dworzec, aby zostawił nam listę z najlepszymi atrakcjami na lato – bardzo chcieliśmy powrócić znowu do tego przepięknego górskiego uzdrowiska. Sympatyczny taksówkarz wręczył nam napisaną własnoręcznie karteczkę:

• Rabkoland
  • Przejażdżki konne i zielone kuligi rodzinne
  • Wycieczki rowerowe malowniczymi trasami
  • Parki linowe
  • Zola park z paintballem, quadami i segweyami
  • Skatepark i trialpark
  • Boiska sportowe w Parku Zdrojowym

Pobyt w Rabce-Zdrój był przemiły i podobał się całej rodzinie, bez wyjątku. Z pewnością powrócimy tam latem i skorzystamy z polecanych przez kierowcę Misiek Taxi atrakcji turystycznych.