Z jakiej sieci komórkowej najchętniej korzystają Krakowianie?

1 (3)

Mieszkańcy Krakowa mają bezproblemowy dostęp do oferty zarówno dużych operatorów telefonii komórkowych, jak i tych mniejszych, które nie są aż tak popularne. Najchętniej jednak, jak pokazują wyniki sprzedaży, Krakowianie wybierają dużych i sprawdzonych operatorów, którzy działają na polskim rynku już od kilkunastu lat.

Duże sieci komórkowe cieszą się największą popularnością przede wszystkim ze względu na bardzo dużą i rozbudowana ofertę zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm. Do wyboru są zarówno oferty z telefonami, jak i same pakiety usług. Klienci indywidualni i firmowi mogą wybierać spośród opcji telefonów na kartę bądź na abonament. Wybór jest na tyle duży, że każdy bez problemu znajdzie taką ofertę czy taki pakiet, który w stu procentach będzie odpowiadał zarówno oczekiwaniom, jak i możliwościom finansowym.

Warto być na bieżąco z różnymi promocjami

Różnice pomiędzy ofertami w dużych sieciach komórkowych są spore, jednak w rzeczywistości większość operatorów oferuje stawki na dosyć podobnym poziomie. Dosyć podobne są również różnego rodzaju pakiety, umożliwiające dokupienie darmowych minut czy pakietu danych internetowych. Warto zwracać uwagę przede wszystkim na różnego rodzaju czasowe promocje, dzięki którym można podpisać umowę na dogodnych warunkach bądź kupić telefon w cenie o kilkadziesiąt procent niższej. Co ciekawe, dla nowych klientów operatorzy bardzo często mają o wiele lepszą ofertę niż dla tych, których mają od lat. Warto więc regularnie przeglądać ofertę konkurencyjnych sieci komórkowych, gdyż możemy o wiele więcej w cenie, jaka aktualnie płacimy u naszego operatora za dużo uboższy pakiet. Osoby, które obawiają się, że idąc do konkurencji stracą numer, nie mają się czego bać. Bez problemu można przenieść numer do innej sieci, a wszystkimi formalnościami zajmie się doradca klienta w sieci, do której numer przenosimy.

Sprawdź, jaki jest poziom obsługi klienta

Jeśli rozważamy wybór operatora sieci komórkowej, warto zapoznać się z opiniami na temat konkretnej firmy. Chodzi nie tylko o ceny czy jakość usług, ale też o poziom obsługi klienta czy łatwość zgłaszania usterek czy awarii. Co prawda w dużych sieciach typu Orange Awaria to rzadko spotykana sytuacja, jednak trzeba liczyć się z tym, że może się przytrafić. Bardzo często awarie są niezależne od operatora, dlatego nie można go winić za wszelkie kataklizmy, jak choćby burze czy nawałnice, które mogą powodować brak dostępu do sieci. Ale operator ma już wpływ na to, jak szybko usterka będzie usunięta oraz na to, w jaki sposób przyjmowane są zgłoszenia o wszelkich awariach. W niektórych firmach można zgłaszać awarie na bieżąco, a obsługa klienta jest realizowana na wysokim poziomie. Są jednak i tacy operatorzy, do których w ogóle trudno jest się dodzwonić, a po zgłoszeniu awarii czy usterki trzeba długo czekać na jej usunięcie. Warto więc na podstawie opinii innych klientów unikać tych operatorów, których obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.