Porady dla e-przedsiębiorców: jak ulepszyć www i wybić się na krakowskim rynku?

student-849827_960_720

Czy w ciągu 5 sekund od wylądowania na Twojej stronie użytkownicy mogą określić, co robi Twoja firma? Czy użytkownicy mogą łatwo przejść do bloga, jeśli tego potrzebują? Czy układ cen jest łatwy do zrozumienia? Czy masz bardzo wysoki współczynnik odrzuceń?

Jeśli uważasz, że odpowiadasz “nie” na te pytania, być może nadszedł czas, aby przyjrzeć się, w jaki sposób projektujesz i optymalizujesz swoją witrynę.

Witryna internetowa nie może po prostu odnieść sukcesu poprzez doskonalenie w ograniczonych aspektach (takich jak samo tworzenie stron internetowych lub treść). Musi mieć projekt, który wpływa na:

  • wygodę użytkownika,
  • jej funkcjonalność,
  • odpowiednio uzupełnia treść.

Twoja witryna musi również wyraźnie komunikować się z odbiorcami, co robisz, dlaczego to robisz i dla kogo to robisz. A więc, co jako przedsiębiorstwa na ostrym krakowskim ryku musisz wiedzieć, aby wziąć się za ulepszać projektowanie stron internetowych i prześcignąć konkurencję?

Aby odpowiedzieć na to pytanie, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami na temat strony internetowej, aby upewnić się, że zmierzasz we właściwym kierunku podczas przeprojektowywania i upewniasz się, że nie odwracasz uwagi od tego, co najważniejsze.

Miej plan

Nie rozpoczynaj projektowania swojej witryny zanim nie zrobisz planu. Aby upewnić się, że Twoja strona skutecznie spełnia potrzeby Twoich gości, musisz zaplanować podróż kupującego od pierwszego razu, kiedy odwiedzi Twoją witrynę, do momentu, w którym stanie się klientem.

Jakie strony będą przeglądać, jakie treści będą czytać i jakie oferty zamierzają przekonwertować?

Zrozumienie tego pomoże Ci zaprojektować stronę, która pomaga w pielęgnowaniu relacji z potencjalnymi klientami za pośrednictwem ścieżki sprzedaży.

Chcesz zaprojektować swoją stronę internetową do następnego kroku, ale to nie jest ostatni krok. Wszystko zależy od odpowiedzi na właściwe pytania we właściwej kolejności. Może to dotyczyć kontekstu. Weź to, co już wiesz o obecnych klientach (lub nawet z nimi porozmawiaj) i zbadaj, w jaki sposób przeszli od gościa do klienta. Następnie wykorzystaj te dane do określenia swojej strategii.

Usuń niepotrzebne treści ze swojej witryny

Niektóre elementy Twojej witryny będą umniejszać wartość i komunikat, który próbujesz przekazać. Skomplikowane animacje, treści, które są zbyt długie, krępe obrazy na stronie to tylko kilka czynników na liście.

Z internautami, którzy poświęcają na to wszystko tylko 8 sekund uwagi, musisz stworzyć pierwsze wrażenie, które łatwo poprowadzi ich przez najważniejsze punkty. Należy to zrobić za pomocą krótkich, potężnych sekcji treści i odpowiednich fotografii / ikon, które są podzielone na jasne i zwięzłe nagłówki. Upewnij się też, że strona nie zawiera żargonu ani niejednoznacznej terminologii. Służy ona tylko do skomplikowania zawartości i dezorientuje użytkowników.

Kilka słów, których należy unikać to:

  • nowa generacja,
  • elastyczne,
  • niezawodne,
  • skalowalne,
  • łatwe w użyciu,
  • nowatorskie,
  • przełomowe,
  • najlepsze w swojej klasie,
  • innowacyjne

To słowa, które zostały wykorzystane przez setki, jeśli nie tysiące innych firm i nie sprawiają, że twoje treści są bardziej atrakcyjne.

Agencja interaktywna 4dl.pl