Outsourcing HR – co może zrobić dla Twojej marki?

silhouettes-81830_1280

Rozwijające się firmy mają wiele do zorganizowania: zaspokajanie potrzeb klientów, zwiększanie produkcji, zatrudnianie i szkolenie personelu oraz zachowanie zgodności w coraz bardziej złożonym środowisku regulacyjnym. Trudno sobie z tym poradzić, zwłaszcza gdy cieszysz się stałym wzrostem. Zamiast budować i utrzymywać wewnętrzną wiedzę specjalistyczną, niektórzy pracodawcy decydują się na zlecanie niektórych funkcji HR zewnętrznym specjalistom. Dzięki outsourcingowi świadczeń pracowniczych pracodawcy mogą pomóc kontrolować koszty i zapewnić zgodność z prawem.

Jakie świadczenia pracownicze można zlecić na zewnątrz?

To pytanie nasuwa bardzo ważną kwestię. Twój pakiet świadczeń nie powinien być ograniczony przez wybranego dostawcę. Zastanów się, jakie korzyści wyróżnią Cię na tle konkurencji i wzmocnią wartości Twojej marki. Zbadaj również wszelkie trendy dotyczące siły roboczej, które zyskują na popularności. Tradycyjne świadczenia, takie jak ubezpieczenie zdrowotne i planowanie emerytury, są bardzo ważne, choć oczekiwane. Jakie inne dobrowolne benefity wyróżnią Twoją firmę i zainspirują Twoich pracowników, gdy zdecydujesz się na Outsourcing pracowniczy? Niech ta wyselekcjonowana lista będzie Twoim przewodnikiem, gdy spojrzysz na outsourcing administracji świadczeń.

Dlaczego firmy zlecają administrowanie świadczeniami na zewnątrz?

Szczerze mówiąc, sortowanie opcji dostawców świadczeń przy jednoczesnym ograniczaniu kosztów to żmudne zadanie, które zajmuje dużo czasu. Dla małych i średnich firm to stracona szansa, gdy pracownicy HR nie mogą poświęcić swojego talentu na strategiczne funkcje HR. Dzięki outsourcingowi zarządzania świadczeniami dział HR ma czas na:
• rozwijanie talentów,
• rozwijanie znaczącej kultury korporacyjnej,
• wspieranie celów biznesowych,
• więcej.

Oddelegowanie HR do powtarzających się zadań administracyjnych może zaoszczędzić pieniądze w krótkim okresie, ale stanie się bardziej kosztowne w przyszłości.

Zalety

Małym firmom nie przeszkadza już ich wielkość. Zapewnienie korzyści za pośrednictwem dostawcy outsourcingu otwiera drzwi do korzyści, które zwykle ograniczają się do korporacji.

Ekspertyza – To niemożliwe, aby jedna osoba miała głęboką wiedzę we wszystkim, co dotyczy HR. Twoi pracownicy z zadowoleniem przyjmą współpracę ze specjalistą, który rozumie zawiłości istniejących produktów, nowych produktów, zmian w branży, implikacji ustawy A

Oszczędzaj czas — dostawcy świadczeń pracowniczych usprawniają proces rejestracji za pomocą narzędzi internetowych i upraszczają administrację jako punkt kontaktowy dla wszystkich zapytań pracowniczych. Podczas otwartej rejestracji analizują najbardziej opłacalne opcje rejestracji lub odnowienia. Rejestracja, aktualizacje lub zmiany mogą nastąpić szybko dzięki dostosowanym platformom technologicznym.

Opłacalność — małe firmy dramatycznie odczuły rosnące koszty opieki zdrowotnej. Dzięki outsourcingowi administracji świadczeń, firmy korzystają ze swojej siły nabywczej i cieszą się bardziej konkurencyjnymi cenami. Ponadto dostawcy pielęgnują długoterminowe relacje z wieloma ubezpieczycielami, co pomaga w negocjowaniu odnowień lub odkrywaniu porównywalnych planów, które są przystępne.

Polecamy:
Która wypożyczalnia samochodów przy lotnisku Kraków-Balice działa w nocy?