Najciekawsze przekazy reklamy zewnętrznej – oceniamy miasto Kraków.

pexels-photo-1029597

Reklama zewnętrza jest wszechobecna w Krakowie. Wystarczy rozejrzeć się wokół siebie, by dostrzec mnogość jej form, kształtów i rozmiarów porozrzucanych po całym mieście. Głównym celem reklamy zewnętrznej jest przedstawienie odbiorcom konkretnego przekazu, lecz tak naprawdę przez jej dużą ilość w Krakowie, stała się częścią przestrzeni. Reklamy zewnętrzne często przeszkadzają mieszkańcom, lecz są też takie, które wzbogacają miasto. O jakich dokładniej formach przekazu mówimy? Postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej reklamie outdoorowej w Krakowie i teraz prezentujemy Wam najciekawsze przekazy. Zapraszamy do krótkiej lektury!

Citylighty na przystankach

Mówiąc o najciekawszych przekazach reklamy zewnętrznej w Krakowie, nie sposób przejść obojętnie obok citylightów umieszczonych w wiatach przystankowych. Nośniki prezentują przede wszystkim różnego typu komunikaty reklamowe oraz aktualne informacje lokalne. Jednak nie to wzbudza największe zainteresowanie, lecz fakt, że na ekranach widoczny jest pasek informacyjny z datą, godziną, prognozą pogody oraz danymi o stanie jakości powietrza w Krakowie. Co więcej, nośniki wyposażone są w panel boczny z przyciskiem, który umożliwia wyświetlenie mapy okolicy oraz z ładowarkami ze złączem USB, które pozwalają bezpłatnie na przystankach podładować telefon.

Cityscreen 9

Bardzo dobry odbiór reklamy w Krakowie zapewniają nośniki Cityscreen 9, w których wykorzystano najnowszej generacji diody. To właśnie one dzięki wysokiej rozdzielczości poprawiają jakość odbioru komunikatu, dzięki czemu reklama ma większą siłę przebicia i przyciąga uwagę. Co ciekawe, w tego typu nośnikach treści będą dostosowane do pory dnia, pogody, pogody oraz odbiorców.

Reklama na bankomatach

Na uwagę zasługują również reklamy na bankomatach Planet Cash, które zlokalizowane są w różnych punktach Krakowa, w tym między innymi na dworcach kolejowych, na lotnisku, stacjach metra, w galeriach handlowym oraz w punktach usługowych. Reklamy na bankomacie emitowane są w formie statycznej i wideo w trzech blokach – na ekranie powitalnym, poautoryzacyjnym i pożegnalnym. W trakcie realizacji transakcji bankomaty zapewniają użytkownikom możliwość zapoznania się z ofertą reklamową. Trzeba przyznać, że to bardzo nowoczesna forma przekazu. Reklama na bankomatach zapewnia bardzo dobry kontakt z odbiorcą i pozwala dotrzeć z przekazem reklamowym do szerokiej grupy odbiorców.

Trzeba przyznać, że Kraków podążą za aktualnymi trendami i technologią, co właśnie można zauważyć, chociażby w reklamie zewnętrznej. Nadal można spotkać reklamę, która psuje krajobraz, lecz w przeważającej ilości mamy tutaj do czynienia z reklamą, która idealnie komponuje się z otoczeniem, sprawia, że nawet szare uliczki nabierają nowego wyglądu i stają się przyjaźniejsze mieszkańcom oraz turystom. Oprócz wyżej wymienionych nośnikom w Krakowie można spotkać wiele nietuzinkowych billboardów, banerów czy plakatów. Chciałbyś to zobaczyć na własne oczy? Koniecznie wpadnij do Krakowa.

Artykuł opracowany wspólnie ze stroną Znajdź Reklamę sp. z o. o..