Inwestycja w gadżety z logo – tych 4 błędów nie popełniaj!

hand-327476_960_720

Sukces produktu promocyjnego zaczyna się na długo przed wręczeniem przedmiotu na imprezie promocyjnej lub targach. Wybrana strategia przyczyni się do promowania Twojej firmy i uzyskania zwrotu z inwestycji w projekt – zamiast zmniejszania zysków.

Przez cały czas, od momentu, gdy zaczniesz myśleć o zakupie produktów promocyjnych, po ocenę po zakończeniu kampanii, masz szansę zwiększyć szansę sukcesu kampanii promocyjnej.

Są to często popełniane błędy w produktach promocyjnych, które nawet doświadczeni profesjonaliści mogą spieszyć, aby uzyskać zwrot z inwestycji, i kiedy codzienne potrzeby firmy stają na przeszkodzie w dokonywaniu strategicznych wyborów.

Błąd nr 1: Dystrybucja

sklep Dekolo.plPlan dystrybucji produktu promocyjnego jest tak samo ważny, jak przedmiot, który zdecydujesz się rozdać. Brak planu dystrybucji może doprowadzić do upadku kampanii promocyjnej.

Załóżmy, że zamówiłeś niestandardowe kalendarze, aby nagrodzić swoich najbardziej lojalnych klientów, ale nie poświęcasz czasu na strategię listy najbardziej lojalnych klientów. Ostatecznie te kalendarze trafią w ręce niewłaściwych klientów, a Twój zwrot z inwestycji zmniejszy się.

Z drugiej strony być może zidentyfikowałeś swoją listę klientów, ale nie wdrożyłeś strategii, aby faktycznie dostarczyć kalendarze do ich rąk. Zanim się zorientujesz, minął styczeń, a teraz luty, a wartość kalendarza i jego wpływ na klientów spada. Dzięki lepszemu planowaniu możesz naprawdę dobrze wykorzystać swój czas, zasoby i pieniądze.

Błąd nr 2: Cele

Inwestowanie w produkty promocyjne jest ekscytujące, a proces selekcji może być zabawny dla członków zespołu zaangażowanych w wymyślanie kampanii. Jednak zignoruj cel kampanii lub produktu, a wszystko się pokiełbasi.

Przed wybraniem przedmiotu (lub przedmiotów) zespół powinien mieć wyraźny cel w zakresie tego, co powinien zrobić produkt:

  • Zwiększenie świadomości?

  • Zdobądź potencjalnych klientów?

Niezależnie od celu, przejście wstecz od celu do produktu zapewni dokonanie strategicznego wyboru.

Błąd nr 3: czas realizacji

Czas realizacji jest kolejnym elementem udanej kampanii – i błąd wielu zespołów podczas planowania kampanii. Chociaż firma oferująca produkty promocyjne może szybko realizować zamówienia, nie chcesz, aby sukces Twojej kampanii zależał od krótkiego terminu realizacji. A jeśli planujesz produkcję niestandardowego produktu promocyjnego, zdecydowanie musisz wziąć pod uwagę czas realizacji.

Ogólnie rzecz biorąc, bystre firmy biorą pod uwagę „usterkę”, robiąc miejsce w fazie planowania, aby coś poszło nie tak. Na przykład, jeśli wyślesz grafikę do firmy promocyjnej i trzeba ją ulepszyć, wydłuży to czas realizacji projektu.

Błąd nr 4: innowacja

Nawet jeśli twoje stare promocje zawsze działały, nie spoczywaj na laurach i zakładaj, że każdego roku, gdy wybierasz się na targi, ten sam stary produkt marketingowy będzie nadal działał. Jest to jeden z typowych błędów popełnianych przez firmy.

Zamiast tego zastosuj innowacyjny sposób myślenia i przynajmniej sprawdź nowe pomysły, jak pendrive z nadrukiem od printmar.pl