Gabloty na ogłoszenia – jakie i dlaczego warto?

pexels-lina-kivaka-5328302

Czy wiesz, że gabloty na ogłoszenia należą do najbardziej wytrzymałych i odpornych na warunki pogodowe zewnętrznych wyświetlaczy reklamowych na rynku? Poznajmy je bliżej!

Gabloty na ogłoszenia – w czym możesz wybierać i jakie masz alternatywy?

Dostępne z fabrycznie zainstalowanymi winylowymi panelami graficznymi lub kieszeniami na plakaty, te opcje na ogłoszenia są wykonane z doskonałych materiałów, aby zapewnić stabilność. Panel takiego wyświetlacza często jest wykonany z aluminium klasy lotniczej, które jest mocne, a jednocześnie wystarczająco elastyczne, aby wyginać się pod wpływem wiatru.

Alternatywą są tablice, które zapewniają tradycyjny wygląd i wrażenie, które są szeroko stosowane w hotelarstwie i miejscach towarzyskich, takich jak:

• puby,
• kawiarnie,
• bary,
• restauracje.

Można je regularnie czyścić i ponownie pisać, aby odzwierciedlić zmieniające się menu lub specjalności dnia. Drewniane tabliczki kredowe podobnie jak gabloty ogłoszeniowe są dostępne w wielu stylach, w tym z prawdziwego drewna lub z efektem drewna. Jeśli chcesz zmienić opcję reklamy często nie ponosisz żadnych kosztów, po prostu wyczyść i napisz ogłoszenie na nowo.

Jak wykorzystać tablice i gabloty reklamowe, aby przyciągnąć wzrok klientów?

Znalazłeś odpowiednie miejsce na swoją tablicę informacyjną, teraz musisz stworzyć idealny projekt. Najpierw musisz zdecydować, co chcesz promować. W przypadku obiektów hotelarskich mogą to być nowe menu, oferty w stylu „Happy Hour” lub codzienne promocje – w przypadku punktów sprzedaży detalicznej może to być promocja w sklepie lub szczegóły nowego produktu.

Odchodząc od czysto „reklamowego” charakteru, komiczne wiadomości lub wiersze mogą zaintrygować przechodniów, a nawet sprawić, że Twoja firma zostanie udostępniona w mediach społecznościowych. Nigdy nie lekceważ wartości uśmiechu, aby ludzie pozytywnie odnosili się do Twojej firmy! Tablice kredowe są do tego szczególnie skuteczne, ponieważ można je regularnie czyścić i aktualizować bez ponoszenia żadnych kosztów.

Zachowywanie aktualności, na przykład podkreślanie wydarzeń towarzyskich lub sezonowych, może sprawić, że klienci poczują się widziani lub słyszani. Użyj tego rodzaju ogłoszenia, aby zaangażować się w trendy w mediach społecznościowych. Możesz użyć swojej płyty chodnikowej do stworzenia rywalizacji, wzbudzenia emocji i interakcji. Nawet jeśli zakup nie zostanie sfinalizowany od razu, niezatarte wrażenie, jakie wywrzesz z niezapomnianej interakcji, opłaci się na dłuższą metę.

Podczas projektowania wyświetlacza należy pamiętać o 3 kluczowych rzeczach:
• Niech będzie przyciągający wzrok i kolorowy
• Zachowaj markę
• Upewnij się, że ludzie mogą to wyraźnie przeczytać

Twoja ekspozycja powinna wzbudzić zainteresowanie przechodzących lub przejeżdżających obok osób. Pomysłowe i nietypowe projekty mogą być niezwykle skuteczne, jednak czasami warto również wziąć pod uwagę ważne informacje. Co tak naprawdę chcą wiedzieć Twoi klienci? W przypadku restauracji i salonów może to być informacja o menu lub cennik zabiegów. Danie klientowi tego, czego szuka, jest zawsze dobrą sprzedażą.