Zalety organizacji konferencji w krakowskim hotelu

76368228

Organizacja konferencji i szkoleń to od wielu lat rozwijający się biznes w Polsce. Jak grzyby po deszczu do niedawna powstawały centra konferencyjne z profesjonalnym wyposażeniem, multimediami, parkingami, restauracjami. I nie ma się co dziwić, że przyszedł moment gdy przejęły one na siebie większość rynku. Jednak szybko też się okazało, że nie zawsze ogromne konferencyjne obiekty to dokładnie to co potrzebują firmy je organizujące.

Gdy jedno za drugim spotkaniem odbywa się w tej samej lokalizacji, a większość zaproszonych gości pojawia się na konferencji, sympozjum czy szkoleniu po wielokroć, organizator zjazdu zaczyna szukać czegoś nowego i ekscytującego.

Hotel Witek

Niewątpliwie ogromną zmianę na rynku obiektów konferencyjnych wniosły hotele. Nagle stały się one pełnoprawnym partnerem i konkurentem wielkich obiektów konferencyjnych i to pod wieloma względami. Widać to na przykładzie choćby podkrakowskiego hotelu czterogwiazdkowego WITEK. Sale konferencyjne w Hotelu Witek przeszły pełne przeobrażenie czyniąc z nich profesjonalne miejsce dla konferencji, sympozjów, zjazdów, szkoleń, imprez firmowych.

Operowanie salami konferencyjnymi

Przede wszystkim hotele nauczyły się umiejętnego operowania salami. Ich przejściowe połączenie powoduje, że organizator spotkania może plastycznie i dynamicznie powiększać lub pomniejszać wynajętą powierzchnię. W hotelu Witek jednorazowo może przebywać w salach nawet 400 gości. Ale gdy jest ich mniej sale konferencyjne w Hotelu Witek dostosowuje się do aktualnego stanu uczestników. Dzięki temu organizator nie płaci za powietrze, tylko za rzeczywistą wynajmowaną powierzchnię.

Odpowiednie wyposażenie

Wszystkie sale konferencyjne w Hotelu Witek posiadają odpowiednie wyposażenie, klimatyzację,oświetlenie, nagłośnienie etc. To ogromne odciążenie dla organizatora. Ale nie to jest najważniejsze. Organizacja konferencji nawet jednodniowej zawsze wymaga cateringu. Najczęściej w wielkich obiektach konferencyjnych catering jest zewnętrzny, nawet wówczas, gdy sam obiekt posiada salę restauracyjną i kuchnię. I ten zewnętrzny catering jest najczęściej bardzo drogi, nieadekwatnie zupełnie do okoliczności. Natomiast hotelowa gastronomia, działająca bez przerwy, w pełni wyposażona ,z nienaganną obsługą po pierwsze jest w stanie przygotować każdą, nawet wymyślną potrawę, a po drugie cena usługi będzie o wiele niższa niż restauracyjna. Ponadto w każdej chwili można coś uzupełnić, dodać, zmienić. Ta elastyczność w kwestii gastronomii jest niezwykle pomocna, szczególnie przy wieloosobowej konferencji.

Pokoje hotelowe

Organizacja konferencji w hotelu posiada kolejny bonus; pokoje hotelowe. Nawet, gdy konferencja jest jednodniowa, zawsze trzeba zapewnić komuś nocleg. Przy konferencjach dwudniowych jest to już zupełnie naturalne. Rezerwując sale konferencyjne w Hotelu Witek, pokoje hotelowe i gastronomię ogromnie zwiększa się zasięg obszaru negocjacji cenowej. Przygotowując się do imprezy w ten sposób zaoszczędza się ogromne pieniądze i czas przede wszystkim.

Adres:

  • Hotel Witek,Handlowców 14,
  • 32-085 Modlniczka,
  • Kraków
  • hotel@hotelwitek.pl
  • tel:48 12 66 23 50