Wskazówki SEO dla krakowskich firm, które chcą się wybić na lokalnym rynku.

computer-767776_960_720

Globalna optymalizacja pod kątem wyszukiwarek jest ważna, jednak równocześnie nie można ignorować znaczenia lokalnego SEO. Według sprawdzonego źródła 50% mieszkańców Krakowa, którzy przeprowadzają wyszukiwanie lokalne na swoim smartfonie, odwiedza sklep tego samego dnia. Jeśli widoczność Twojej firmy nie jest zbyt wysoka w naszym mięście, Twoja lokalizacja może być na przegranej pozycji w porównaniu z konkurencją.

Chociaż poprawa SEO wymaga czasu, istnieje kilka względnie prostych kroków, które należy podjąć, aby rozpocząć ulepszanie lokalnego SEO firmy.

Oto, od czego zacząć!

1, Wstaw słowa kluczowe w wielu miejscach

Sprawienie, by Twoja marka była widoczna poprzez różne lokalne katalogi, jest ważne dla lokalnego SEO. Wstaw swoje lokalne słowa kluczowe w unikalne opisy w wielu katalogach, upewnij się, że Twoje zdjęcia są aktualne i zawsze zawierają kategorię Twojej firmy. Gdy już skompilujesz listę, wypromuj ją: opinie są niezbędne nie tylko do zwiększenia rankingów, ale także do zachęcenia klientów do działania.

2. Uzyskaj lokalne dobre imię

Najlepszym sposobem na poprawę SEO jest pojawianie się w najważniejszych publikacjach, ponieważ są one indeksowane wysoko w Google. Jeśli chcesz poprawić swoje lokalne pozycjonowanie, wyszukuj najlepsze lokalne publikacje w celu uzyskania zasięgu i twórz i rozwijaj relacje z lokalnymi dziennikarzami, którzy będą informować Cię o bieżących wydarzeniach. Po uzyskaniu tego zasięgu zauważysz, że te linki znacznie poprawią Twoje lokalne SEO.

3. Zdobądź nowe, wysokiej jakości odnośniki

Ilość i jakość linków kierowanych do Twojej witryny ma coraz większy wpływ na lokalną pozycję w wyszukiwarkach. Rozważ prezentację studentom biznesowym na lokalnym uniwersytecie, poprowadź dyskusję na regionalnych spotkaniach organizacji biznesowych lub opublikuj artykuł online, a następnie skorzystaj z tych możliwości, aby powiązane organizacje łączyły się z witryną firmy.

4. Popraw strukturę linków wewnętrznych

Większość lokalnych firm ma słabą architekturę strony internetowej, często z ważnymi stronami, do których prowadzi tylko główna nawigacja lub stopka. W razie potrzeby dodaj linki wewnętrzne w treści stron, w tym na blogu, stronach informacyjnych i kluczowych stronach usług. Konsekwentnie można obserwować poprawę w rankingach (mapach i organicznych) po poprawieniu wewnętrznej struktury linków.

5. Zoptymalizuj tagi tytułu za pomocą lokalnego słowa kluczowego

Aby pomóc stronom lokować rangę lokalnie, zoptymalizuj tagi tytułu za pomocą lokalnego słowa kluczowego. Na przykład tagiem tytułu może być „renowacja mieszkań Kraków”. Sygnalizuje to wyszukiwarkom, że ta strona jest bezpośrednio powiązana z Krakowem, a tym samym będzie bardziej prawdopodobne, że pojawi się w wyszukiwaniach z Twojego obszaru geograficznego i wyszuka lokalny termin.

6. Zgłoś się i zoptymalizuj profil Google Moja Firma

Jedną z najprostszych rzeczy, które możesz zrobić, by poprawić swoje lokalne SEO, jest roszczenie do profilu Google Moja Firma. Jest to wykaz firm, który wyświetla się w przypadku wyszukiwania lokalnego. Musisz mieć fizyczną lokalizację i adres ulicy.

Konsultacja merytoryczna artykułu: dodaj-strone.com.pl