Masz firmę w Krakowie? Sprawdź jak wybrać najlepsze meble pracownicze?

aranzacja-biura

Jakoś mebli, przy których pracują osoby zatrudnione w Twojej firmie ma ogromne znaczenie. Niestabilne biurko czy niewygodny fotel potrafią rozpraszać nawet najbardziej skupione osoby. Dowiedź się jak wybrać najlepsze meble pracownicze.

Ergonomiczne meble pracownicze

Wygoda i komfort w pracy to podstawa. Ciężko się skupić, gdy jest nam niewygodnie, coś nas uwiera, czy nie czujemy się dobrze. Ponieważ w pracy biurowej większość czasu spędza się w pozycji siedzącej, która nie jest naturalną postawą dla naszego ciała. Dlatego aby zadbać o komfort fizyczny, ale również psychiczny warto zainwestować w ergonomiczne meble pracownicze, które pomogą osiągnąć jak najlepsze wyniki w pracy. Na rynku dostępnych jest wiele modeli mebli pracowniczych, każdy pracodawca na pewno znajdzie coś dla siebie. Z naszej strony, zawsze jednak polecamy ponadczasową klasykę, która zawsze jest modna i elegancka. Dodatkowo, proste stonowane meble nie będą nikogo rozpraszać, a jedynie sprzyjać pracy umysłowej.

Jak wybrać najlepsze meble pracownicze?

Jak już wcześniej wspominaliśmy wybór mebli na rynku jest ogromny. Jak więc wybrać te najlepsze? Otóż wystarczy zwrócić uwagę na kilka znaczących szczegółów. W ten sposób z tej ogromnej grupy wybierzemy meble, które powinny spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających pracowników. Od czego zacząć? My proponujemy przyjrzeć się atestom. Certyfikowane meble to podstawa, warto jednak sprawdzić jaka organizacja przyznała dany atest i czy jest on uznawany przez Unię Europejską. Unikajmy mebli niewidomego pochodzenia, materiały, z których takowe są tworzone mogą być bardzo szkodliwe dla naszego zdrowia. Kolejnym elementem, który powinniśmy brać pod uwagę jest gwarancja. Unikajmy mebli z okresem gwarancyjnym krótszym niż 24 miesiące. Najlepiej, jeżeli producent oferuje serwis na okres 5 lat. Świadczy to o wysokiej jakości mebli.

Gdzie kupić meble pracownicze?

Chociaż w Internecie możemy znaleźć wiele interesujących ofert, osobiście odradzamy zakupów mebli online. Niestety, zdjęcia prezentowane w sieci często nie maja nic wspólnego z realnym wyglądem produktów. Często ulegamy atrakcyjnym fotografia przedstawionym wysokiej jakości produkty o niskich cenach. Kupujemy biurka, fotele biurowe, a nawet całe komplety mebli. Gdy przychodzą do nas paczki okazuje się, że nabyliśmy tanie chińskie podróbki, które do niczego się nie nadają. Tracimy tylko czas i pieniądze, męcząc się z pakowaniem i zawracaniem paczek o sporych gabarytach. Dlatego najlepiej jest zapoznać się z oferta online, a następnie odwiedzić sklep stacjonarny. Tylko w taki sposób przed zakupem dotkniemy mebli, sprawdzimy jakość ich wykonania czy po prostu przy nich siądziemy.  Dzięki temu nikniemy zakupu kota w worku.

Meble pracownicze na wymiar?

Najczęściej jest tak, że pracownicy zdecydowanie częściej zmieniają się w naszej firmie niż meble biurowe. W jaki sposób dostosować meble pracownicze do tak wielu różnych osób? Najlepszym sposobem jest zakup mebli modułowych, dodatkowo wyposażonych w możliwości regulacji. Jeżeli wiemy, że przez naszą firmę przewija się wiele osób, najlepiej jest kupić meble, które każdorazowo będzie można wyregulować pod wymiar. Fotele biurowe z możliwością regulacji wysokości siedziska czy odchylenia oparcia to podstawa. Warto też zaopatrzyć się biurka z możliwością zmiany wysokości blatu. Dzięki temu z tego samego kompletu mebli będzie mógł korzystać pracownik mający 190cm wzrostu i taki o 30 cm niższy.

Zamów profesjonalne meble pracownicze w nonameoffice.pl – nasi specjaliści doradzą Ci w wyborze!